A- | A | A+ 

  • a8a3ca8326308c4160d233f1c9cc9096
  • ed1e9b199cca705bc18d752ca6ac72a2
REKLAMA
  • 243e94e3097622ee1cf57d0c48781c6c
  • f2ac9bd1a6f8757d9bb60ef33e50a1f4
  • 536ce35ee4c32bad0f74bb2a759bca9d

W kraju

Wyloguj się do życia..., konkurs, star up

Wyloguj się do życia...

Września

Główna




Rusza konkurs w ramach głośnej kampanii społecznej „WYLOGUJ SIĘ DO ŻYCIA… a robi się to TAK!”.

Uczniowie gimnazjów i szkół średnich przedstawią swoje pomysły na ciekawe aktywności poza siecią lub z jej umiarkowanym wykorzystaniem. Autorzy dwóch najlepszych projektów otrzymają środki na ich realizację oraz profesjonalny spot promocyjny.

Celem akcji, podobnie jak całego projektu, jest zwiększenie świadomości społecznej odnośnie rosnącego wśród młodzieży zagrożenia uzależnieniem od komputera. Jej twórcy wyraźnie zaznaczają, że problemem nie jest Internet, czy też rozwój nowoczesnych technologii, lecz sposób w jaki się z nich korzysta. Największy nacisk kładą więc na zachęcenie młodzieży do łączenia aktywności w sieci z realizacją marzeń w świecie rzeczywistym. Istotną rolę w tym procesie odegrać ma ogólnopolski konkurs skierowany do uczniów szkół gimnazjalnych
i ponadgimnazjalnych. Zadaniem uczestników będzie opracowanie w formie prezentacji PowerPoint autorskiego pomysłu (start-upu), który pomoże im realizować się poza Internetem lub połączy korzystanie z sieci z działaniem „w realu”. Ma on dotyczyć takich dziedzin jak: sportu, edukacji, kultury lub rozrywki, i angażować jak największą liczbę osób. Dwie zwycięskie klasy otrzymają łącznie ponad 24 000 zł na realizację swoich projektów. Dodatkową nagrodą jest udział w profesjonalnym filmie promującym akcję.

Kampania społeczna „WYLOGUJ SIĘ DO ŻYCIA… a robi się to TAK!” jest kontynuacją tej z 2013 o skróconej nazwie „Wyloguj się do życia”. Do tej pory jej twórcom udało się dotrzeć do ogromnej grupy osób (ponad 1 500 000 w serwisie YouTube, 16 000 szkół). Jej ambasadorzy, światowej sławy piłkarze Wojciech Szczęsny i Robert Lewandowski oraz raperzy Ten Typ Mes, Stasiak i Pjus (2cztery7) w dedykowanych spotach inspirują młodzież do realizowania swoich pasji i rozwijania zainteresowań niewymagających ciągłego siedzenia przed komputerem.

Więcej informacji o konkursie na: wylogujsie.org oraz facebook.com/wyloguj

 

Powrót do listy

Kalendarz kulturalny

WrześniaTV

grand prix polski dance Września, 2016, turniej, WOK, Hedrych.pl

Reklama

  • 860bad0b74f24f978d43e3b8a51ee0fa
  • 2b57d729b0efe961acc5e29dbdfb4abf
  • 060a9528c8e9f78e493068a9036b0a37
  • a8d001f1bea01fda065d30453822a598

Kino Trójka

kino trójka
RepertuarCeny biletów
  • Koko smoko

    Koko smoko

    Gru zostaje zatrudniony przez tajną organizację, aby powstrzymać złą Scarlet Overkill, która u boku męża, wynalazcy Herba, planuje przejąć władzę nad światemMały Kokos planuje odnaleźć skradzioną we wsi cenną trawę ognistą i udowodnić rodzinie, że można na nim polegać.
    Daty wyświetlania:
    04.08 Wtorek 14:30
    05.08 Środa 14:30
    06.08 Czwartek 14:30
  • Ant-Man

    Ant-Man

    Oszust Scott Lang, wyposażony w kombinezon pozwalający na zmniejszanie się, pomaga swojemu mentorowi, Hankowi, zaplanować i wykonać skok, od którego zależą losy świata.
    Daty wyświetlania:
    04.08 Wtorek 16:15, 18:30
    05.08 Środa 16:15, 18:30
    06.08 Czwartek 16:15, 18:30
  • Magic Mike XXL

    Magic Mike XXL

    Gotowi zakończyć karierę członkowie Kings of Tampa postanawiają dać z wielkim rozmachem ostatni występ.
    Daty wyświetlania:
    04.08 Wtorek 20:45
    05.08 Środa 20:45
    06.08 Czwartek 20:45
Data3D normalny3D ulgowy2D normalny2D ulgowy3D grupowy*2D grupowy*
pt/sob/niedz20 zł18 zł16 zł14 zł14 zł10 zł
pon-czw18 zł16 zł14 zł12 zł14 zł10 zł
Cena zakupu okularów 3D: jednorazowego użytku - 4 zł

* bilety grupowe - od 15 osób

Reklama

Września365 na Facebook'u

Za treść postów, komentarzy oraz zdjęć administracja nie odpowiada. W przypadku naruszenia prawa, wszelkie zgromadzone dane o osobie łamiącej prawo, zostaną przekazane odpowiednim organom. Kopiowanie elementów graficznych oraz treści bez zgody autora zabronione.